تاريخ : یک شنبه 7 تير 1394 | 10:56 | نويسنده : احسان گرگانی

 یک مقام امنیتی روسی از حضور ۵هزار سعودی در گروه تروریستی تکفیری داعش خبر داد و درباره پیامدهای بازگشت این تروریست‌ها به عربستان هشدار داد.


به گزارش جنوب نیوز به نقل از تسنیم، یک مقام امنیتی روسی از حضور ۵هزار سعودی در گروه تروریستی تکفیری داعش خبر داد و درباره پیامدهای بازگشت این تروریست‌ها به عربستان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری سوریه، یوگنی لوکیانوف معاون دبیر شورای امنیت ملی روسیه تأکید کرد عربستان و دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس باید این نکته را درک کنند که هدف بعدی گروه‌های تروریستی در صورت سقوط دولت سوریه خواهند بود.

لوکیانوف خاطرنشان کرد: کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به‌ویژه سعودی باید برای بقای دولت سوریه دعا کنند، زیرا سوریه آخرین دژی است که از امنیت و جان آنها حمایت می‌کند و اگر دولت سوریه سقوط کند، سعودی و دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس هدف بعدی گروه تروریستی داعش خواهند بود.

معاون دبیر شورای امنیت ملی روسیه تأکید کرد تعداد سعودی‌های گروه داعش به پنج‌هزار نفر افزایش یافته است و هنگامی که مرحله فعال از رویارویی پایان یابد، آنها قطعاً به کشورهای خود بازخواهند گشت و تنها کاری را که خوب بلدند، یعنی کشتار مردم انجام خواهند داد.

این مقام روسی همچنین به انتقاد از جنگ افروزی رژیم سعودی در یمن پرداخت و گفت دخالت سعودی در یمن، کانون تنش دیگری را ایجاد کرده است.

لوکیانوف خاطرنشان کرد: گروه داعش به‌شیوه متفاوت از شبکه القاعده رفتار می‌کند و تنها به اقدامات تروریستی و انفجار بمب بسنده نمی‌کند، بلکه سرزمین‌ها را اشغال می‌کند و هیچ سرزمین و کشوری از اقدامات تروریستی گروه تروریستی داعش در امان نخواهد بود.

این مقام روسی تأکید کرد روسیه به اجرای تعهدات خود بر اساس توافق‌نامه‌های امضا شده با سوریه در خصوص صادرات سلاح به این کشور پایبند است.

وی در این زمینه گفت: ما بر اساس قراردادهایی که در گذشته امضا کردیم، سلاح‌ها را به سوریه صادر می‌کنیم.



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت15:03---17 تير 1394
سلام وبلاگ خوبی دارید . اما مطلب بیشتری بذاری بهتره موفق باشید .خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سربزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: